شرایط و خدمات

پشتیبانی

تمامی محصولات و خدمات ارائه شده در این وب‌سایت مشمول خدمات پشتیبانی خواهد بود، پشتیبانی از طریق روش‌های معرفی شده هنگام عقد قرارداد با توجه به نوع ارائه محصول مشخص می‌شود، و تا زمان اعتبار پشتیبانی تمام محصولات از بروزرسانی امنیتی، امکانات و موارد ازین دست تضمین می‌گردد.
در زمان اتمام اعتبار، پشتیبانی محصولات صرفا با تمدید قرارداد پشتیبانی امکان پذیر خواهد بود.

تضمین کیفیت

محصولات و خدمات ارائه شده از بالاترین شرایط کیفی برخوردار بوده و در طراحی و اجرای آن همواره از بهترین و بروزترین روش‌های ممکن استفاده گردیده، و توسعه محصولات تا زمان تعهد ادامه خواهد داشت. ازین رو از مشتری خود می‌خواهیم تا حد امکان از افرادی که دانش استفاده از سیستم را ندارند، بهره نگیرند، ممکن است استفاده ازین افراد موجب اختلال در عملکرد و تاثیر در شرایط کیفی سیستم شود! و در این شرایط مسئولیت و عواقب با خود خدمات گیرنده خواهد بود!

تضمین اصالت

هر محصول ارائه شده دارای اصالت و هویت منحصر به خودش است و هیچ‌گاه به کپی کاری اعتقادی نداریم. با این شرایط، از خدمات گیرنده درخواست داریم که در سفارشات خود، هویت کار خود را در نظر گرفته و از ما درخواست کپی‌کاری نداشته باشند.

کپی رایت

سیستم‌های تولیدی و خدمات پشتیبانی با ابزارهای قانونی تولید شده و هیچ‌گاه برای طراحی و تولید محصولات شرایط کپی رایت را نقض نکردیم، برای تولید نرم افزار و ارائه خدمات تماما از ابزارهای آزاد و یا از ابزارهای دارای مجوز قانونی استفاده کردیم.
ما به کپی رایت معتقدیم و انتظار داریم خدمات گیرندگان ما نیز به این اصول پایبند باشند.

برای تولید هر محصول زمان، انرژی و هزینه‌ی زیادی گذاشته ایم تا محصول مقبولی را ارائه کنیم، ازین رو اصلا خوشحال نخواهیم شد که از نسخه‌های بدون مجوز استفاده شود، سپاسگزار خواهیم بود که برای خدمات و محصولات با کیفیتی که ارائه داده ایم، حقوق ما را نیز در نظر بگیرید!

رفع مسئولیت

خدمات ما، صرفا بر بستر قوانین جاری کشور ایران خواهد بود و مسئولیتی در قبال استفاده کاربران و مشتریانی که به هر نحوی فعالیت غیرقانونی خواهند داشت را نداریم، همچنین خود را ملزم رعایت این امر کرده و نسبت به تعهدات و موارد مندرج در قرارداد خود پایبندیم.